Osłona dyferencjału przeznaczona jest do mostu typu DANA 44. Nie jest kompatybilna z mostami aluminiowymi Dana 44A lub mostami typu ‘banjo’
Kolor: czerwony
Osłona dyferencjału ARB 0750003
1218,70 zł
Osłona dyferencjału przeznaczona jest do mostu typu DANA 44. Nie jest kompatybilna z mostami aluminiowymi Dana 44A lub mostami typu ‘banjo’
Kolor: czerwony
Terminy realizacji
Magazyn Gdańsk- następnego dnia roboczego
Magazyn Europa- wysyłka w ciągu 2 tygodni
W przypadku produktów na zamówienie, zachęcamy do kontaktu w celu ustalenia terminu realizacji.
Available on backorder
SKU: 750003
Categories: Osłony dyferencjałów, Technika
Zastosowanie
Marka | Model | Oś | Rocznik | Opis | Śr. półosi | Wielowypust | Przełożenia |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Chevrolet, GMC, Hummer | 10/1500 Series, C, G, K, P, Blazer, Jimmy, Yukon, Suburban, Vans | Przód | Do 1980 | Dana M44, 3600lb | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chevrolet, GMC, Hummer | 10/1500 Series, C, G, K, P, Blazer, Jimmy, Yukon, Suburban, Vans | Przód | Do 1980 | Dana M44, 3600lb | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chevrolet, GMC, Hummer | 20/2500 Series, C, G, K, P, Cab Chassis, Pickup, Suburban, Rally, Sportvan | Przód | Do 1980 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chevrolet, GMC, Hummer | 20/2500 Series, C, G, K, P, Cab Chassis, Pickup, Suburban, Rally, Sportvan | Przód | Do 1980 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | CJ(5/ 6/ 7/ 8), YJ/TJ Wrangler, XJ Cherokee, XJ Wagoneer, ZJ, WJ Grand Cherokee | Tył | 1997- | Dana 44, tylko model TJ | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | CJ(5/ 6/ 7/ 8), YJ/TJ Wrangler, XJ Cherokee, XJ Wagoneer, ZJ, WJ Grand Cherokee | Tył | 1997- | Dana 44, tylko model TJ | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | CJ(5/ 6/ 7/ 8), YJ/TJ Wrangler, XJ Cherokee, XJ Wagoneer, ZJ, WJ Grand Cherokee | Tył | 1987-1989 | Dana 44, Commanche truck | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | CJ(5/ 6/ 7/ 8), YJ/TJ Wrangler, XJ Cherokee, XJ Wagoneer, ZJ, WJ Grand Cherokee | Tył | 1987-1989 | Dana 44, Commanche truck | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | CJ(5/ 6/ 7/ 8), YJ/TJ Wrangler, XJ Cherokee, XJ Wagoneer, ZJ, WJ Grand Cherokee | Tył | 1986-1991 | Dana 44, XJ w/ metric ton package | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | CJ(5/ 6/ 7/ 8), YJ/TJ Wrangler, XJ Cherokee, XJ Wagoneer, ZJ, WJ Grand Cherokee | Tył | 1986-1991 | Dana 44, XJ w/ metric ton package | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | CJ(5/ 6/ 7/ 8), YJ/TJ Wrangler, XJ Cherokee, XJ Wagoneer, ZJ, WJ Grand Cherokee | Tył | 1969-1975, 1986 | Dana 44-3R | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | CJ(5/ 6/ 7/ 8), YJ/TJ Wrangler, XJ Cherokee, XJ Wagoneer, ZJ, WJ Grand Cherokee | Tył | 1969-1975, 1986 | Dana 44-3R | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | CJ(5/ 6/ 7/ 8), YJ/TJ Wrangler, XJ Cherokee, XJ Wagoneer, ZJ, WJ Grand Cherokee | Tył | 1966-1968 | Dana 44-R | 31.8 (1.25") | 19 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | CJ(5/ 6/ 7/ 8), YJ/TJ Wrangler, XJ Cherokee, XJ Wagoneer, ZJ, WJ Grand Cherokee | Tył | 1966-1968 | Dana 44-R | 31.8 (1.25") | 19 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | JK Wrangler (bez modelu Rubicon) | Tył | 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | WSZYSTKIE |
Chrysler, Jeep | JK Wrangler Rubicon | Przód | 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 | zamiast 32 SPL Rock-Trac e-locker (wymagana wymiana półosi) | WSZYSTKIE | WSZYSTKIE | |
Chrysler, Jeep | JK Wrangler Rubicon | Tył | 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 | zamiast 32 SPL Rock-Trac e-locker (wymagana wymiana półosi) | WSZYSTKIE | WSZYSTKIE | |
Chrysler, Jeep | Full size AMC Cherokee, Grand Wagoneer | Przód | 1974-1993 | Dana M44-1F | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | Full size AMC Cherokee, Grand Wagoneer | Przód | 1974-1993 | Dana M44-1F | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | Full size AMC Cherokee, Grand Wagoneer | Tył | 1986-1993 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | Full size AMC Cherokee, Grand Wagoneer | Tył | 1986-1993 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | Full size AMC Cherokee, Grand Wagoneer | Tył | 1969-1979 | Dana M44-3R | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | Full size AMC Cherokee, Grand Wagoneer | Tył | 1969-1979 | Dana M44-3R | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | Full size AMC Cherokee, Grand Wagoneer | Tył | 1966-1969 | Dana M44-R | 31.8 (1.25") | 19 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | Full size AMC Cherokee, Grand Wagoneer | Tył | 1966-1969 | Dana M44-R | 31.8 (1.25") | 19 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | J10, Light Truck, FC150, 170, Honcho | Przód | 1971-1988 | Dana M44-1F | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | J10, Light Truck, FC150, 170, Honcho | Przód | 1971-1988 | Dana M44-1F | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | J10, Light Truck, FC150, 170, Honcho | Tył | 1970-1988 | Dana M44-R | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | J10, Light Truck, FC150, 170, Honcho | Tył | 1970-1988 | Dana M44-R | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | J10, Light Truck, FC150, 170, Honcho | Tył | 1966-1969 | Dana M44-R | 31.8 (1.25") | 19 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | J10, Light Truck, FC150, 170, Honcho | Tył | 1966-1969 | Dana M44-R | 31.8 (1.25") | 19 | 3.73 ↓ |
Chrysler, Jeep | J20, Medium Truck, J30, Heavy Truck | Przód | 1970-1988 | Dana M44-1F | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Chrysler, Jeep | J20, Medium Truck, J30, Heavy Truck | Przód | 1970-1988 | Dana M44-1F | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Dodge | 100, 150, 200, 250, A, B, D, W | Przód | WSZYSTKIE | Dana 44, half ton truck | 33.3 (1.31") | 30 | 3.91 ↑ |
Dodge | 100, 150, 200, 250, A, B, D, W | Przód | WSZYSTKIE | Dana 44, half ton truck | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Dodge | RAM 1500 | Przód | 1994-2003 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.91 ↑ |
Dodge | RAM 1500 | Przód | 1994-2003 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Ford | F100/150 Pickup, E100/150 Van (2WD), Bronco | Przód | 1983-1996 | Dana 44, C-clip | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Ford | F100/150 Pickup, E100/150 Van (2WD), Bronco | Przód | 1983-1996 | Dana 44, C-clip | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Ford | F100/150 Pickup, E100/150 Van (2WD), Bronco | Przód | Do 1982 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Ford | F100/150 Pickup, E100/150 Van (2WD), Bronco | Przód | Do 1982 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Ford | F100/150 Pickup, E100/150 Van (2WD), Bronco | Tył | 1977-1979 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Ford | F100/150 Pickup, E100/150 Van (2WD), Bronco | Tył | 1977-1979 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Ford | F250 Pickup, E250 Van (2WD) | Przód | 1983-1996 | Dana 44, C-clip | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Ford | F250 Pickup, E250 Van (2WD) | Przód | 1983-1996 | Dana 44, C-clip | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Ford | F250 Pickup, E250 Van (2WD) | Przód | Do 1982 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.92 ↑ |
Ford | F250 Pickup, E250 Van (2WD) | Przód | Do 1982 | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 ↓ |
Ford | Courier, Ranger (Thai), Raptor (Aus) | Tył | 2006-2011 | Dana 44,32 spline | 35.8 (1.41") | 32 | WSZYSTKIE |
Holden | Frontera, Sport | Tył | 1999- | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 4.56 ↑ |
Holden | Frontera, Sport | Tył | 1999- | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 4.13 ↓ |
Isuzu | Rodeo, Sport, Amigo, MU | Tył | 1999- | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 4.56 ↑ |
Isuzu | Rodeo, Sport, Amigo, MU | Tył | 1999- | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 4.13 ↓ |
Isuzu | Axiom, Honda Passport | Tył | 2001- | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 4.56 ↑ |
Isuzu | Axiom, Honda Passport | Tył | 2001- | Dana 44 | 33.3 (1.31") | 30 | 4.13 ↓ |
Mazda | BT-50 (Thai) | Tył | 2006-2012 | Dana 44,32 spline | 35.8 (1.41") | 32 | WSZYSTKIE |
Ssangyong | Musso, Rexton, Korando | Tył | 1996- | Dana 44, manual | 33.3 (1.31") | 30 | 4.55 |
Ssangyong | Musso, Rexton, Korando | Tył | 1996- | Dana 44, automatic | 33.3 (1.31") | 30 | 3.73 |
Zobacz też
Marka
ARB
W 1975 roku, Tony Brown, doświadczony offroadowiec, udał się w kierunku Cape York swoim Land Roverem Serii 1, ale wkrótce znalazł się w sytuacji w której spędzał bardzo dużo czasu pomagając innym kierowcom terenówek w walce na szlaku. Albo naprawiał cienkie bagażniki uszkodzone przez ciężkie ładunki tak typowe dla podróży po bezdrożach albo naprawiał orurowania i inne różne domowej roboty akcesoria, które dosłownie rozpadały się w trudnym terenie.
Wraz ze wzrostem świadomości jakie braki mają te produkty zaczął kiełkować pomysł - produkcja wysokiej jakości, trwałego i wytrzymałego sprzętu, specjalnie zaprojektowanego do pokonania wymagających warunków na bezdrożach.
Po powrocie do Melbourne, Tony zabrał się do pracy w rodzinnym garażu. Jego produkty miały być oparte na połączeniu solidność użytych materiałów i komponentów oraz przewodniej zasady dotyczącej projektowania - proste rozwiązanie dla powszechnego problemu. Zaczynając od orurowania własnego Land Rovera Serii 1, Tony zaczął tworzyć niestandardowe produkty, które natychmiast stały się bardzo popularne na raczkującym rynku 4x4. W czasie, gdy orurowanie domowej roboty były niewystarczające, produkty Tony'ego wykazywały trwałość i niezawodność sprawdzoną na szlaku. Fenomenalny popyt wśród kolegów offroadowców pozwolił mu przenieść się do zakładu produkcyjnego o powierzchni 1000 stóp kwadratowych w tym samym roku i utworzył firmę ARB (inicjały od Anthony Ronald Brown).
Dziś, ARB jest największym w Australii producentem i dystrybutorem akcesoriów 4x4. To, co zaczęło się od niestandardowych orurowań przednich i bagażników dachowych przerodziło się w kompletną ofertę obejmującą orurowania boczne i tylne, zawieszenie Old Man Emu, osprzętu do wyciągania, zabudów, blokad mostów oraz szeregu mniejszych elementów począwszy od sprężarek powietrza do opon. Sukces doprowadził również do znacznej obecności międzynarodowej, z siedzibą w Seattle, USA, oraz siecią eksportową działającą w ponad 100 krajach, od Afryki Południowej, USA i Niemiec do Kazachstanu, Grenlandii i Mongolii. Ale ARB nigdy nie zapomniał swoich skromnych początkach. Surowe warunki bezdroży wymagają wytrzymałego i pracującego w ciężkich warunkach osprzętu, stąd też ARB w dalszym ciągu koncentruje się na jakości, niezawodności i praktyczności ponad wszystko. Więc, czy to przemierzając szlaki Moab, stepy Mongolii, czy też po prostu wyruszając do ulubionego miejsca, zawsze możesz polegać na akcesoriach ARB - Twój partner w przygodzie od 1975 roku.
Po powrocie do Melbourne, Tony zabrał się do pracy w rodzinnym garażu. Jego produkty miały być oparte na połączeniu solidność użytych materiałów i komponentów oraz przewodniej zasady dotyczącej projektowania - proste rozwiązanie dla powszechnego problemu. Zaczynając od orurowania własnego Land Rovera Serii 1, Tony zaczął tworzyć niestandardowe produkty, które natychmiast stały się bardzo popularne na raczkującym rynku 4x4. W czasie, gdy orurowanie domowej roboty były niewystarczające, produkty Tony'ego wykazywały trwałość i niezawodność sprawdzoną na szlaku. Fenomenalny popyt wśród kolegów offroadowców pozwolił mu przenieść się do zakładu produkcyjnego o powierzchni 1000 stóp kwadratowych w tym samym roku i utworzył firmę ARB (inicjały od Anthony Ronald Brown).
Dziś, ARB jest największym w Australii producentem i dystrybutorem akcesoriów 4x4. To, co zaczęło się od niestandardowych orurowań przednich i bagażników dachowych przerodziło się w kompletną ofertę obejmującą orurowania boczne i tylne, zawieszenie Old Man Emu, osprzętu do wyciągania, zabudów, blokad mostów oraz szeregu mniejszych elementów począwszy od sprężarek powietrza do opon. Sukces doprowadził również do znacznej obecności międzynarodowej, z siedzibą w Seattle, USA, oraz siecią eksportową działającą w ponad 100 krajach, od Afryki Południowej, USA i Niemiec do Kazachstanu, Grenlandii i Mongolii. Ale ARB nigdy nie zapomniał swoich skromnych początkach. Surowe warunki bezdroży wymagają wytrzymałego i pracującego w ciężkich warunkach osprzętu, stąd też ARB w dalszym ciągu koncentruje się na jakości, niezawodności i praktyczności ponad wszystko. Więc, czy to przemierzając szlaki Moab, stepy Mongolii, czy też po prostu wyruszając do ulubionego miejsca, zawsze możesz polegać na akcesoriach ARB - Twój partner w przygodzie od 1975 roku.